tirsdag 11. januar 2011

Cola Abstinenser

Ja jøss, cola abstinenser er vel kjent hjemme hos meg. Eller skal jeg kanskje si "pepsi max" abstinenser...

Det er nok lurt av både meg og gubben å kutte ned på brusen. Han drikker ikke kaffe, men ufattelig mye brus, så han vil nok merke mer til abstinenser enn meg. Har flere ganger opplevd at han blir sinna å får hodepine når det ikke er brus i hus, men så fort flaska står i kjøleskapet å han har muligheten til å drikke, så går det over... mulig det sitter mer mentalt enn fysisk...

Å at barn påvirkes er det ingen tvil om. Flere barn enn jeg har plass til å telle på fingrene i familien min blir gæærn av brus. de blir ville, kranglete, tøffe i trynet å nekter å sove... Brus er en uting, men jøss så godt.
Kanskje det skal bli ett nyttårsforsett?
Ja, maks ett glass om dagen på oss her hjemme... Får se hvor lenge det holder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar