fredag 7. januar 2011

Flytur gåten er løst!

VG.no skriver om hvorfor flymaten smaker dårlig. Det er vist på grunn av motorduren. I dag skal jeg teste det på gubben min. Jeg skal ta med noe han virkelig liker på flyet, åsså skal jeg spørre han om det smaker like godt på flyet som på bakken.

Vi skal ut å fly med vildanden i dag, for å reise hjem til min kjære mor å feire forsinket julaften der.

Nå har vi altså svaret på hvorfor flymaten er så beryktet. Jeg personlig synes ikke flymaten var så ille når jeg reiste til usa, det eneste minuset er jo at de nesten aldri har noe jeg liker, siden jeg er så prippen på maten, så da blir jeg sittende å pille vekk alle ingrediensene jeg ikke liker. Ja, å maten er innimellom litt vassen også, men hvs gjør vel det, da får jeg i meg litt vann, å risikerer hevrtfall ikke å bli dehydrert...

Kanskje alle flyselskap skulle satset på skikkelig HOT taco? Eller kanskje noen finner opp en hemmelig ingrediens, ett "flykrydder"?

Tiden vil vise, dette skal hvertfall testes i dag, for vildanden durer SKIKKELIG når det er i lufta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar