onsdag 12. januar 2011

Fysjamej hvor folk driver på...

Snakk om å legge skylda på alle andre enn seg selv... det kan jo ikke være noen form for normal aktivitet i hodet på den 64 åringen... enhver normal person skjønner jo at man ikke skal ta sånne bilder av unger, i noen alder. Å dokumentere puberteten du liksom, kjempegøy! Det er akkurat det jeg skulle ønske noen gjorde for meg, ta bilder av meg sånn at jeg kan sitte en dag i 30 årene å mimre over min fantastiske utvikling... Nei, ikke akkurat!

Kjenner jeg blir kvalm og sint inn i ryggmargen. Han innrømmer tilogmed det ene overgrepet, (skulle bare mangle, han ble ferska på bilder) åsså sier han at det var hans tidligere samboer som lurte han til det... hvor bedøvd går det an å bli!?!

LURT til å gjøre overgrep... ja legg skylda på andre... etter min mening virker han bare dummere når han skylder på andre, enn hvis han hadde tatt på seg skylda selv.
Håper han får mange mange år bak murene... norge har alt for snille straffer for sånne folk. Håper de alle blir bura inne for godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar