mandag 24. januar 2011

Suprise Suprise

Ja, jeg er en hollywood junkie. Jeg liker å lese om kjendiser, å jeg elsker å se på serier som oprah og tyra banks show. Når en eller annen stjerne røper en hemmelighet eller havner på rehab, da veit jeg om det fortere enn fy. På jobb sitter jeg å smugtitter på perez hilton og vg. Nyhetsladder der en person blir "kjendis" bare pga nyhetsomtale er alltid stas. det betyr ikke at jeg synes at maria amelie fortjener å bli kjendis, hu har ikke en dritt her å gjøre. har de bestemt at hu skal ut, så skal hu ut. Nå synes jeg det er krekar sin tur. 


Nordiske rampelysnyheter er ikke fult så stas, men det er alltid trist når noe skjer med kjendiser i norden. Kanskje er det frordi jeg ønsker å bli som dem. ikke kjendis, men pen å slank å fin. Med treninga mi nå, så ligger jeg faktisk greit an, gått ned ett kilo i uka, ikke verst. 
Kanskje en dag får jeg hvertfall litt av det kjendisene har, det er jo en tid for alt. 


På treningsfronten har jeg nok en del å lære, men det kommer seg nok etter hvert. Jeg har hvertfall lært meg litt å bremse nå, å med litt, så mener jeg bare litt. Det er mye tyngre enn man skulle trodd. De på tv klarer det jo så fint. 


Men i mellomtiden holder jeg meg til å bare være god på bilder. Å være bak kamera, ikke forran ;) Stas. Bare ta en titt her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar