mandag 17. januar 2011

Min kombioppskrift til suksess

Joda, det er sant. Jeg har medlemskap på elixia. Jeg har kjøpt meg nye ski. Jeg har lovet å spise mer salat. Ja, jeg har nyttårsforsett som de fleste. Men jeg lover, jeg skal ned i vekt. Med mine godtover90kilo så begynner trenden å bli litt skummel.

Derfor snur jeg trenden i 2011. Jeg skal trene på elixia i morgen, gå minimum 30 min på ski eller gåtur hver dag (jeg har tross alt lovt mamma det) å jeg skal spise mindre sjokolade.

Det er mange måter å invistere i helsa si på, men det er bare full ommlegging av livsstil som kommer til å fungere. Hvis jeg får unger en dag, så vil jeg ikke føre "sjokoladetrenden" videre, jeg vil ut å gå på ski, stå i slalombakken, gå på skøyter å gå på fisketur i fjellet sammen med ungene mine, for sånn er mitt bilde av en sunn familie. Derfor kickstarter jeg det hele med ett elixia abonnement, å nye ski, å jeg eeeelsker det!

Hvordan invisterer du i helsa di?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar