søndag 16. januar 2011

Mattips som fungerer på meg

Endelig er det noen som har skjønt det, det er spisingen som er problemet. Det er det som er mitt problem også, men jeg har funnet ut at etter jeg begynte å gå på ski, så var det ikke sååå gøy å hive i seg masse usunn mat lengre. Så jeg starta å spise salat. Ja, salat. Ett godt tips til salat er å ha i avocado. det er deilig med en myk og god avokadobit innimellom. Avocado har litt sånn "ulovlig" konsistens i sammenheng med salat. Det kjennes nesten ut som en bit med smør, eller deilig ost. Men så er det ikke så ille alikavell.

Hvis jeg vil snacke på noe så spiser jeg mango, eller avocado med salt på. Det er deilig. Åsså synes jeg den minitomaten som selges på sånne svarte brett er den beste, ikke den i plastbokser.

Å for ikke å snakke om sukkererter. det er deilig. Men det må være bendit sin sukkerert, de er gode, mange andre leverandører har ekkel konsistens på sukkerertene sine.

Men det aller aller aller aller beste mat tipset er å spise taco, men ikke så masse lefse, nacos eller rømme. Fyll opp med masse gode og sunne grønnsaker, det merkes nesten ikke at man bytter ut en del av maten med grønnsaker istede for det usunne, for det er så mye forskjellig der;)

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar