søndag 16. januar 2011

Tynn, uten å gå sulten

Åh! den maten så deilig ut. Når jeg ser sånn mat får jeg bare lyst til å spise med en gang. Jeg elsker nye oppskrifter, å jeg elsker fisk. Selv om jeg kanskje er mere tilhenger av å ha fisk i akvarium, så kan jeg ikke legge skjul på at en deilig ørret eller laksemiddag er fantastisk.

Den beste fiskemiddagen er når jeg er på fisketur, får en fin ørret som ikke er så lat for stor, å renser den slik at jeg kan pakke den inn i folie så grille den på bålet.

Hvis jeg da tilfeldigvis har med meg litt krydder, sitron og rømme, så blir det ett fantastisk herremåltid. Å dessert plukker vi i skogen, vill bær er en drøm.

Alt som mangler da er litt is... vaniljeis, men det er nok litt vel vanskelig å skaffe i naturen.

Hva er din beste fiskemiddag? Skriv det inn her å del det med resten av leserne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar