søndag 16. januar 2011

En himmelsk dag

Da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på petunia sin "himmelsk" med dette bildet.

Etter jeg hadde stått å tatt bilder av raketter en hel kveld, tenkte jeg å prøve litt forskjellig. Jeg fikk mange bra bilder, emn det som skilte seg ut var dette. Ikke for at det var så sinnsykt bra, men fordi at midt i bunken av alle fine fyrverkeribildene, så tok jeg dette som var helt ute av fokus. Tykkere linjer enn i de andre, å jeg likte det. Aner ikke hvorfor, men jeg LIKTE det!

Jeg brukte ett Canon EOS 550D, men jeg må innrømme at jeg har sett litt på dette kamera også.

Kjøpte meg ny linse for litt siden, Sigma 70-300mm, med APO, men jeg droppa bildestabilisatoren for da ble prisen mye høyere. Setter penga på ett litt bedre stativ i første omgang, så får vi se da, om jeg finner no lykke i fuglefoto ;)

1 kommentar:

  1. Jeg har enda ikke klart å ta en fint fyrverkeribilde, men nå er
    jeg stort sett innomhus når det braker som verst siden vi har hund. Han er ikke redd, men jeg vil ikke at han skal være igjen inne alene. Kanskje noen andre i familien får ta hundevakten neste gang og så tar jeg kameratet med meg ut:)

    SvarSlett