torsdag 13. januar 2011

Skitur er gull for kroppen

Kjenner det rykker i skibeina nå. Kjøpte meg nye ski for ikke så lenge siden, å i går lærte jeg meg å bremse, litt knall å fall blir det, men nå skal det bli fart i meg.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg misunner russerne for at de kan dra i bakken, jeg har på langt nær det som trengs for å stå i en alpinbakke, jeg egner meg best for bortover ski, men jeg tror nok at om jeg lærer meg litt mer på vanlig langrennsski, så kanskje jeg kan våge meg en tur til Trysil eller Åre jeg også.

Ja, sånn går det med meg på ski, gubben klarte å bremse, jeg gikk rett i grøfta. Men bedre lykke neste gang sier de, så jeg får prøve igjen.

Jeg var heldig med de klærne jeg har på også, på Sportmann kjøpte jeg jakka til 299,- å buksa til 199,- pluss både sokker og superundertøy. det var gøy!

Kanskje jeg skal ta meg en tur til Glomfjord, VG gjorde vertfall at jeg fikk lyst til å stikke en tur dit. Bare synd det er så sykt langt, litt nord for Mo i Rana... ja ja, hvis jeg får med meg litt flere så kanskje vi kan dra dit på tur sammen, så kan vi ha en "se at jeg går på trynet" dag. Det aller verste med den kommentaren, er at jeg syntes det virka litt gøy. vil nok tro jeg hadde gått en del på trynet ja.

Heldigvis er det flere skibakker som er litt lettere tilgjengelig, her skriver VG om hvilke og hvordan man kommer seg dit, kjekkt å få med seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar