tirsdag 18. januar 2011

Konge bra, og guffent

Så utrolig gøy at jennifer aniston syntes "rachel" sveisen var stygg, ikke fordi det er humor, men fordi det er ironisk :P Jeg synes faktisk den er fin... Kan ikke noe for det, men det er liksom volum uten for mye 80-talls.

Vil du prøve noe gøy? Google "ugly haircuts". Da kommer det mye snasent da.

Jeg vurderer å gjøre noe med håret mitt. Ikke rachel sveis, men kanskje farge det. Jeg har uansett kort hår nå. Lurer på om jeg skal spare til langt igjen, eller klippe det kortere. Spør jeg farmor er nok svaret klart. Langt. Hun elsker langt hår på meg, men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg sparte ut til langt for hennes del en gang, åsså skulle jeg krølle luggen med sånn rund hårbørste, å da satt den bom fast. Da ble det pannelugg på meg... :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar