mandag 17. januar 2011

Hei sveis!

Å jeg som digga twilight sveiesen! Jeg så eclipse i går. Kan ikke noe for det, men jeg syntes faktisk ikke den var sååå bra. Klart, noen geniale scener var det, å den er over gjennomsnittet i forhold til andre filmer, men nummer en og to var bedre.

Hvem er det vel ikke som liker en heftig kjærlighetsscene med hete utvekslende blikk?
De hadde det i både i den første og andre, men de mista meg på den tredje. Jeg har en mann i mitt liv, kun en, ikke to. Jeg blir bare forvirra av folk som har to. Så den treeren skuffa meg.

Dessuten, hvis man vil se ansiktsuttrykk, så kan man bare se på Johnny Depp. Jeg så filmen The Tourist i helga, å jeg klarer ikke la være å tenke på jack sparrow. Så jeg lo, hver eneste gang de filma ansiktsutrykket hans. snakk om skuespiller. Konge bra.

Greys anatomy har alle ansiktsutrykkene jeg trenger for en dag. tenk å se Johnny Depp i grey´s anatomy? DET hadde vært kult!


OPPDATERING: Det ser ut til at jeg kanskje får viljen min i neste film. 

1 kommentar:

  1. Pattinson er dødsheit som alltid! Ingen menn kan måle seg!!!!!!!!

    SvarSlett