tirsdag 11. januar 2011

Grusom Lege!

Denne legen er enten pengesyk eller veldig veldig dum... kanskje begge dele. Stakar de jentene som han har lurt til seg bilder av, å jeg synes nesten litt synd på de mennene som har blitt lurt. Der er vist ikke så lurt å la skattelisten ligge offentlig alikavell... Jeg hadde hvertfall satt pris på om jeg slapp å ha opplysninger om min inntekt liggende ut på nettet...

Det å nekte å bli med på avhør er ikke så veldig voksent mener jeg. Er man med på leken, må man tåle steken, å denne mannen fortjener å bli hardt grilla...

Ikke bare har de jentene gitt fra seg bilder av seg selv, men mange av dem har nok problemer med å ha tillitt til en lege igjen, det hadde hvertfall jeg hatt. Håper han mister legelisensen... selv om jeg egentlig ikke synes det er straff nok heller. Norge har alt for snille straffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar