torsdag 20. januar 2011

Fine Bilder

Ja, noen ganger er det ufattelig irriterende å sitte på ett fly. Man kommer seg liksom ikke unna. Jeg har vært med på ganske mange flyreiser som rett å slett har vært ubehagelige.
En gang jeg skulle til USA, så satt jeg på plassen ved vinduet, alene, jeg var rundt 14, å ikke akkurat typen til å bare ta meg til rette. Hvertfall ikke for å vekke en mann som så stor og skummel ut. Etter 5 timer på flyet måtte jeg på do. Så langt ut i flyreisen sov de fleste, også han som satt sidenav meg. Jeg kunne ikke vekke han, jeg var livredd for menn med skinnvester og bart. Motorsykkeltypen, å jeg tenkte selvfølgelig på Hells Angels med en gang. Etter ett kvarter klarte jeg å klyve over han ganske diskre. Stilte meg i flysetet å hoppet forsiktig over. Det ble værre når jeg skulle sette meg igjen, for da hadde jeg ingen plass å ta sats fra. Takk å lov at jeg klarte det uten å vekke han.

En annen gang skulle jeg fra Torp til Værnes. Da kom det jammen meg ett helt fotballag på. Kanskje ikke det var fotballspillere, men de bråka og ropte på tvers av flyet, å halvparten stinka gammel øl og billig sprit. Jeg ble både kvalm og fikk vondt i hodet. Heldigvis var flyturen bare på en time, så jeg kom meg hjem å fikk slappa av i fred og ro.

Det er nok mer interessant å få gå i naturen å fotografere. Prøvde å ta bilder fra fly, men det ble ikke så bra, så jeg får nøye meg med bildene under istede





I går var jeg ute å tok noen flotte bilder. Legger noen her, så kan du gå inn på hjemmesiden min å se flere. Kom direkte til de nye bildene ved å trykke på ett av bildene.


Har du bilder du vil vise frem? Klikk her

7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.. og god weekend :-)

    SvarSlett
  2. Det var noen veldig spennende og fine bilder!

    SvarSlett
  3. Koselige bilder av fuglene og himmelen. :)

    SvarSlett
  4. Det var väldigt, väldigt fina bilder alla tre, men den sista är så romantisk på något sätt. Fantastisk.

    SvarSlett
  5. Tre superhärliga och jättefina bilder!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke flydd på mange år og du forstår sikkert at det ikke akkurat min favoritt aktivitet.
    Tenk å være fugl da og kunne reise helt på egenhånd!! Det hadde vært noe det!
    Kjempefine fuglebilder du har med!

    Bildet mitt, som jeg har på himmelsk i dag, er nok manipulert! Jeg tok bilde av ørn forleden dag, men den var litt for lang oppe i luften til at jeg kunne bruke det. Her har jeg lekt meg litt med photoshop den gangen jeg hadde en prøveutgave:D

    SvarSlett