torsdag 13. januar 2011

Nei, nå er det nok

Nå synes jeg det begynner å bli nok. Jeg er ikke den første som sier det, å kommer nok heller ikke til å bli den siste. Hvorfor må hun dra mens Krekar kan bli?
Jeg personlig liker ikke kriminelle, enten de er norske eller fra ett annet land. Jeg er på ingen måte rasist, å jeg kategoriserer ikke andre bare ut i fra hvor de kommer fra. Det er mange som snylter på den norske staten, å det kommer til å bli flere. Det gjelder folk fra utlandet, men det gjelder også nordmenn. Jeg liker ikke at folk snylter, ikke på noen, helt uavhengig av om de kommer fra Norge eller ett annet land.

MEN jeg synes norge, de som har ansvaret for Norge, regjeringen og politiet i første omgang, skal prioritere å få ut de kriminelle invandrerne. Kommer man til Norge, så må man respektere landet. Det er greit å ha forskjellige kulturer, religioner og synspunkter. Alle må kunne stå for sitt, jeg er veldig for ett fritt norge, men jeg synes at selv om man har forskjellige standpunkt til ting, så må man respektere den norske loven.

Greit nok, hun var kanskje ikke her helt lovlig, men det må da være andre ting som er mer viktig enn å bruke 8 politimenn på å arrestere den stakars jenta?!? Det er 18.000 ulovlige innvandrere i Norge, å før man sender ut de som ikke er kriminelle, så kan man heller fokusere på å få unna de som snylter skattepengene våre. De som stjeler, voldtar, dreper og er trusler. Spiller ingen rolle hvor man kommer fra, kriminelle har etter min mening ingen ting i landet å gjøre, så lenge de ikke er Norske statsborgere!

Hvis de vil gjøre ett eksempel ut av noe, så kan de gjøre det av verstingene først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar