mandag 17. januar 2011

Det er fortsatt håp

Kall meg naiv om du vil, men jeg tror faktisk det er håp for kriminelle. Jeg tror man kan forandre seg. Jeg har aldri vært kriminell, så jeg har ikke prøvd å gå fra slem til snill, men jeg kjenner flere som har, å de er gullegode gutter i dag.

Så inni meg blir jeg ikke enig. Burde han bare bli sperra inne, eller skulle han fått ett forsøk på å bli sluppet fri? kanskje en mellomting? jeg liker hvertfall å føle meg trygg når jeg er ute, i banken eller på butikken.

1 kommentar:

  1. Håper han råtner der han sitter. Den jævelskapen han har påført andre mennesker bør han lide for. Du er den du er, ingen blir bedre. Historien er full av bevis for dette. Se på kriminelle gjengangere. Milhaugen har sittet inne halve livet kommer ut og fucker det til igjen. Furen er en dust. Synd han ikke er død.

    SvarSlett