søndag 23. januar 2011

Sånn skal jeg bli tynn

å kjenne hjernens belønningssystem ja. Jeg har hvertfall lært meg trikset tror jeg.

Jeg går tur, går på ski, koser meg i naturen. Da må jeg jo bare bli sprek. Jeg har gått ned 2 kilo de siste 2 ukene. Å det er fantastisk. Det eneste jeg har gjort er å begynne å gå på ski i de opplyste løypene i skien sammen med gubben, å lovt mamma å gå tur minimum 30 min per dag. Jeg har ikke samvittighet til å spise sukker etter jeg har vært sunn å sprek, så da blir det mango til dessert, å kyllingsalat til middag. Etter det har jeg fått mindre sukkersug, å kroppen "takker meg" etter jeg har vært ute, å det er en deilig tilfreds følelse. Jo hardere jeg har gått på ski, jo mer tilfreds er jeg når jeg kommer hjem. Hurra for naturlig og gratis dop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar